نوشته شده توسط : ایراچی

هیچ تغییری به اندازه عوض کردن و هماهنگ کردن رنگ ها با یکدیگر در طراحی دکوراسیون خانه مهم نیست.

متاسفانه امروزه رنگ های خنثی در دکوراسیون شهرت بدی پیدا کرده اند چرا که با کلماتی نظیر کسل کننده سرد و بی انرژی و معمولی توصیف می شوند.

رنگهای خنثی دکوراسیون داخلی میتونه شروع خوبی باشه وار خونه اش یک رنگ تیره و یا روشن باشه، رنگهای خنثی دکوراسیون داخلی میتونه شروع خوبی باشه.

رنگ های سفید، سیاه و خاکستری به ترتیب جز رنگ های اصلی روانشناسی رنگ خنثی در دکوراسیون به شمار می روند.

در طراحی داخلی، خنثی به معنی بدون رنگ است، اگر چه رنگ های خنثی ها شامل رنگ هایی با تناژ خیلی پاین نیز می شوند مثلا سفیدی که به رنگ زرد یا آبی خیلی کم رنگ میزند.

اگر تمایل به استفاده از رنگ های خنثی به تنهایی دارید، می توانید برای جلب توجه و افزایش زیبایی فضا از پارچه های طرح‌دار و یا از تلفیق سبک های دکوراسیون و اجزای دکوری و یا از تُناژ های متفاوت چوب برای زیبایی بیشتر استفاده نمایید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

قرنیز به نوارها و باندهایی گفته می شود که در قسمت پایینی دیوار و در نزدیکی کف قرار می گیرند. در قدیم استفاده از قرنیز در طراحی داخلی ساختمان‌ها بسیار کاربرد داشته است و استادان معمار از انواع آن در داخل فضاها و اتاق‌های ساختمان استفاده می‌کردند. هدف اصلی قرنیز، پوشش اتصال دیوار به زمین است، قرنیز لبه‌ی دیوار را می‌پوشاند تا از کفپوش در برابر ضربه و نفوذ آب محافظت کند. در صورتی که از این فضا استفاده ای نشود، می تواند محل خوبی برای جمع آوری گرد و غبار ها باشد و به همین خاطر قرنیز می تواند این فضای خالی را پوشش دهد و درز ایجاد شده را کاور کند.

قرنیز پی وی سی (PVC)

قرنیزهای پی‌وی‌سی درواقع از چندلایه پلاستیک فشرده ساخته‌شده و قرنیزهای پلی استایرن را نیز شامل می‌شود.

قرنیزهای پی وی سی مورد استفاده در محل هایی هستند که در کف آن ها از سنگ، سرامیک و یا لمینت استفاده شده باشد. ارتفاع این قرنیزها از 6 تا 10 سانتیمتر است و در صورتی که در کف محل از لمینت استفاده شده باشد، استفاده از قرنیز هم رنگ با کف به دلیل هارمونی ای که ایجاد می کند، پیشنهاد می شود.

از انواع قرنیزهای پی‌وی‌سی می‌توان به قرنیزهای پلی استایرن اشاره کرد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای در بین طراحان داخلی ساختمان برخوردار است. مبلمان یکی از المان‌های اصلی دکوراسیون در هرخانه است. یکی از این المان ها که همواره نقش اصلی را در نمای کلی دکوراسیون خانه ایفا میکند, مبلمان است. طراحی مبلمان منزل باید کاملا اصولی و با توجه به سبک های طراحی داخلی صورت گیرد. در سال‌های اخیر قیمت انواع مبلمان راحتی و سلطنتی افزایش چشمگیری داشته و تغییر مبل خانه با یکی از انواع مبلمان جدیدی که هر روز در بازار مشاهده می‌شود، سخت شده است، همچنین با توجه به قیمت مبلمان تامین هزینه خرید مبلمان سفید که محبوب نوعروسان است تا حدی دشوار شده است. بنابراین در این نوشته سعی کردیم تا انواع مبلمان را به شما معرفی کنیم و شما را در انتخاب مبلمان منزلتان یاری نمائیم. فراموش نکنید که انتخاب مبلمان شیک تاثیر بی اندازه ای در زیبایی خانه شما خواهد داشت.

مبل ال

امروزه به دلیل کوچک بودن فضای خانه ها از مبلمان ال شکل برای دورتادور فضای اتاق نشیمن استفاده میشود. مبل‌ های الی که به عنوان مبل مناسب برای خانه های کوچک انتخاب می ‎شوند عمق کمی دارند و کوتاه هستند. این مبل ها بر اساس فضای مورد نظر ساخته میشوند و از مزیت های آن میتوان به ایجاد فضای بیشتر برای نشیمن افراد, تفکیک فضای نشیمن از دیگر فضاها و هماهنگی با دکوراسیون داخلی خانه های کوچک اشاره نمود. بنابراین هنگام انتخاب مبل مناسب برای خانه های کوچک، به اندازه پایه‌ ها، بدنه و پشتی دقت کنید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

سبک دکوراسیون ساحلی با الهام از طبیعت ساحل و دریا، فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی را در داخل خانه به وجود می آورد. سبک ساحلی مناسب است که شما مانند سطوح بدون سر و صدا، طعم و ماندگی دریایی، و لذت بردن از پوشش طبیعی با نور لومن سنج طراحی خود را آغاز کنید.

این سبک از دکوراسیون داخلی القا کننده حس آرامش، فراغت، هم جواری با ساحل و دریا و احساس راحتی است. امروزه از این سبک دکوراسیون داخلی برای خانه و فضا های دور از اقیانوس و ساحل نیز استفاده می شود و عناصر دکوراتیو مدرن متناسب با این سبک نیز برای خانه های امروزی طراحی و ارائه شده است.

دکوراسیون ساحلی یکی از سبک های محبوب و پرطرفدار بین مردم جهان به حساب می آید. این نوع دکوراسیون به غیر از ویلاهای ساحلی، در خانه های مدرن شهری نیز اجرا می شود که در ادامه این مطلب، با ویژگی های آن آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید.

ویژگی های سبک دکوراسیون ساحلی

نور طبیعی

لذت قدم زدن در ساحل، زیر نور گرم خورشید تکمیل می شود، پس نور طبیعی نقش بسیار مهمی در سبک دکوراسیون ساحلی دارد. به یاد داشته باشید هیچ منبع نوری مانند نور خورشید نمی تواند فضای دلباز و گرمی را در فضای خانه به وجود آورد. بنابراین پنجره های بزرگ و درهای شیشه ای بهترین گزینه برای ورود این عامل به محیط می باشند. به‌طور کلی، نباید جلوی ورود نور طبیعی به درون اتاق‌ها را گرفت. با انتخاب درست متریال و لوازم، جلوه‌ای چشم‌نواز به محیط ببخشید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()