نوشته شده توسط : ایراچی

سادگی .اگر به دنبال کلمه ای می گشتید که دکوراسیون مدرن منازل مدرن را توصیف کند ، جواب آن سادگی است. البته ساده به معنای یک دکوراسیون مدرن خسته کننده با خطوط صاف ، پالت رنگ خنثی و شکل های هندسی کسل کننده نیست، در عوض ، دکوراسیون منازل مدرن تقریباً در هر خانه ای می تواند گرم ، جذاب و کاملاً شیک باشد. اما چگونه دکوراسیون منزل خود را مدرن کنیم؟ بدیهی است، راه رفتن به فروشگاه و انتخاب مواردی که دارای خطوط تمیز هستند نیست. کمی بیشتر زمان می برد و چندین ایده اساسی وجود دارد که باید در دکوراسیون مدرن گنجانیده شوند.

ایده اول

مطالعات نشان داده است که درهم و برهمی می تواند منجر به استرس در زندگی شما شود بنابراین ساده نگه داشتن دکوراسیون شما به کاهش برخی از استرس هایی که در زندگی احساس می کنید کمک می کند.

 

ایده دوم

ایده دوم دکوراسیون مدرن منازل عملکرد است. نه تنها اتاق های شما باید با آن خطوط تمیز و حداقل کارهای هنری و لوازم جانبی ساده باشد بلکه باید کاربردی باشد. این مسئله در هر اتاق متفاوت است و وقتی وارد یک اتاق می شوید، دسترسی و استفاده از وسایل مختلف در آن بسیار آسان است. به عنوان مثال، یک آشپزخانه که با دکوراسیون مدرن طراحی شده است ، باید دارای فضای کار کافی باشد و دسترسی به همه چیز آسان است.

جهت مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

آتریوم چیست ؟



:: برچسب‌ها: آتریوم , آتریوم چیست , تاثیر آتریوم در دکوراسیون داخلی , مزایای آتریوم , ساختار آتریوم ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰ از یکسری نکات مهم برخوردار است که با رعایت آن ها می توانید دکوراسیونی طبق مد سال داشته باشید. هر ساله نکاتی به سبک های دکوراسیون اضافه می شود که با توجه به اینکه در آستانه ی سال جدید میلادی ۲۰۲۰ قرار داریم در این مطلب قصد داریم نکات ذکوراسیون ۲۰۲۰ را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰

در ادامه به نکات کلیدی قابل توجه در در دکوراسیون سال ۲۰۲۰ را خواهیم گفت. با ما همراه باشید…

رنگ ها در دکوراسیون داخلی ۲۰۲۰

استفاده از رنگ هایی مانند رنگ صورتی در این سال منسوخ شده اند. رنگ هایی مانند  زرد کم رنگ یا سبز نعنایی جزو رنگ های پر استفاده در سبک دکوراسیون ۲۰۲۰ خواهند بود. این رنگ برای ترکیب با سایر رنگ ها گزینه ی بسیار خوبی هستند. رنگ های خاکستری و خنثی نیز از آن دسته از رنگ هایی هستند که در دکوراسیون ۲۰۲۰ جایی ندارند. در سال گذشته برای مدرن نشان دادن سبک های دکوراسیون از دیوار هایی به رنگ خاکستری و پالت های رنگی خنثی استفاده می شد. اما در سال ۲۰۲۰ از پالت رنگی گرم مانند زرد اخرایی و عسلی کم رنگ استفاده می شود.

نورپردازی

برای نورپردازی در سال ۲۰۲۰ از لامپ های حبابی دیگر استفاده نمی شود. این لامپ ها که اکثرا مورد استفاده کافه ها و رستوران ها بودند در این سال جذابیتی در دکوراسیون ندارند.

المان های دکوراتیو

ساعت به عنوان یک المان کاربردی و دکوراتیو مهم در منزل و کافه ها و رستوران ها می باشد. استفاده از ساعت های گرد و سایز بزرگ در دکوراسیون ۲۰۲۰ دیگر جایی ندارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی 2020 , دکوراسیون 2020 , دکوراسیون منزل 2020 , دکوراسیون داخلی منزل 2020 ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

فرش مناسب در دکوراسیون از المان های مهم می باشد که باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشیم و اصول انتخاب درست آن را بدانیم. در هر خانه ای کف آن بجز انتخاب کفپوش مناسب نیازمند انتخاب یک فرش مناسب می باشد. فرش به کف خانه نما و زیبایی می دهد. عواملی نظیر اندازه، رنگ و مدل تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی می باشد. رنگ فرش باید متناسب با دکوراسیون داخلی و اندازه ی آن متناسب با کف و قرارگیری مبلمان باشد.
در این مطلب راهنمای انتخاب فرش را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید فرش مناسب در دکوراسیون داخلی منزل خود را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب فرش مناسب در دکوراسیون

توجه به محلی که فرش برای آن انتخاب می کنید.

اولین نکته هنگام انتخاب فرش این است باید توجه داشته باشید که فرش را برای کدام بخش از خانه انتخاب می کنید برای مثال برای اتاق نشیمین و یا اتاق خواب . چرا که فرش مناسب در هر بخش باید ویژگی های خاص خودش را داشته باشد.

انتخاب فرش مناسب نشیمن

فرشی که برای انتخاب اتاق نشیمن انتخاب می کنید به دلیل اینکه این اتاق پر رفت و آمد می باشد باید رنگی تیره داشد باشد و فرشی مقاوم باشد.  در رابطه با انتخاب اندازه ی فرش مناسب اتاق نشیمن نیز دو حالت وجود دارد. حالت اول این است که بخواهید تمام سطح اتاق را فرش بپوشاند و مبل ها روی فرش قرار بگیرند. حالت دوم نیز این است که فرش کوچکتری انتخاب کنید به طوری که فرش تا پایه های مبل را پوشش دهد.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین رنگ فرش برای پذیرایی , چگونه فرش مناسب انتخاب کنیم , دکوراسیون با فرش ایرانی , دکوراسیون فرش , فرش ایرانی در دکوراسیون مدرن , فرش در دکوراسیون مدرن , فرش مناسب فضای کوچک , نکات انتخاب فرش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

امروزه اکثر خانه ها از نظر متراژی کوچک ساخته می شوند و بزرگترین دغدغه افراد این است که دکوراسیون منزل خود را به شکلی انتخاب کنند که فضای آن ها شلوغ و کوچک دیده نشود. برای این منظور می توان از تکنیک های مختلف استفاده کرد. آینه یکی از این گزینه ها می باشد. آینه ها باعث دلبازی و بزرگ جلوه دادن فضای داخلی می شوند.

علاوه بر این آینه ها نوعی المان دکوراتیو محسوب می شوند که تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی می گذارند. آینه ها با انعکاس نور باعث روشن شدن و درخشان تر شدن فضا می شوند. آینه ها بزرگ اگر به درستی و در محل مناسب نصب شوند باعث ایجاد عمق بیشتر فضا می شود که همین باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی می شود.

آینه به عنوان یک المان دکوراتیو در طرح و اندازه های مختلف تولید می شود. برای این منظور شما می توانید محصولات آینه دکوراتیو مجموعه ایراچی را از طریق این لینک مشاهده کنید.

تاثیر آینه در دکوراسیون داخلی

درخشان کردن فضا

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم آینه ها باعث انعکاس نور طبیعی و انواع نور مصنوعی می شود به همین دلیل باعث روشن و درخشان شدن فضای داخلی می شود. به همین دلیل بهتر است که آینه ها را در محلی نصب کنید که با منبع نور طبیعی یا مصنوعی ارتباط داشته باشد. به عنوان مثال آینه را در نزدیکی لوستر یا در مقابل پنجره نصب کنید.

یک المان تزئینی

آینه علاوه بر کاربرد هایی که دارد یک المان دکوراتیو نیز محسوب می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دکور آینه دیواری , آینه دکوراتیو , تزیین دیوار پذیرایی با آینه , دکور آینه ای , تزیین دیوار با آینه شکسته , اینه کاری وسط کابینت , مزایای آینه دکوراتیو , آینه پذیرایی جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()