نوشته شده توسط : ایراچی

شیشه های رنگی یکی از انواع شیشه می باشد. همانطور که می دانید شیشه یکی از پرکاربردترین متریال ها در دکوراسیون داخلی می باشد. شیشه رنگی از دیرباز مورد توجه معماران داخلی می باشد. به عنوان مثال پنجره های خانه های قدیمی با شیشه های رنگی به رنگ های آبی،قرمز، فیروزه ای و غیره مزین شده اند. شیشه های رنگی زیبایی به خصوصی را هم در فضای داخلی هم فضای بیرونی ایجاد می کنند.

نور و رنگ دو عامل بسیار مهم در دکوراسیون داخلی می باشد. تلفیق این دو فضای دلنشینی را به وجود می آورد. شیشه های رنگی نوری را که از خود عبور می دهند به صورت رنگارنگ در فضا منتشر می کنند. این زیبایی منحصر به فرد شیشه های رنگی می باشد.  استفاده ی صحیح از رنگ و متریال در دکوراسیون داخلی باعث آرامش روح و روان در افراد می شود. به همین دلیل شیشه های رنگی با نورپردازی زیبا و دلنشینی که در فضا دارند باعث حس آرامش در افراد می شوند.

استفاده از شیشه های رنگی با گذر زمان در دکوراسیون داخلی منسوخ شده بود تا به اینکه روش هایی برای ساخت شیشه های تزئینی روی کار آمدند که باعث استفاده از شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی شدند.  در این مطلب روش های ساخت شیشه های تزئینی و المان های ساخته شده با آن ها را معرفی خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: شیشه رنگی , شیشه های رنگی , شیشه رنگی در دکوراسیون ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

در طراحی داخلی هر یک از بخش های یک فضای داخلی اهمیت دارد. دیوار یکی از همان بخش های پر اهمیت می باشد که در طراحی داخلی باید توجه ویژه ای به آن داشت. برای تزئین دیوار در دکوراسیون داخلی اغلب از رنگ ها، کاغذدیواری و پوستر ها استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم روش جدید برای تزئین دیوار در دکوراسیون معرفی کنیم. دیوارپوش ها نسل جدیدی از المان های دکوراتیو برای تزئین دیوار می باشند. دیوارپوش ها در متریال مختلفی تولید می شوند که به معرفی انواع دیوارپوش ها خواهیم پرداخت.

انواع دیوارپوش ها

دیوارپوش چوبی

چوب چون یک متریال طبیعی می باشد هنگام نصب بر روی دیوار جلوه ی خاصی را در فضا ایجاد می کند. دیوارپوش های چوبی در انواع رنگ های روشن  و تیره موجود می باشند. دیوارپوش های چوبی در به صورت عمودی یا افقی روی دیوار ها قابل نصب می باشند.

 

دیوارپوش چرمی

دیوارپوش های چرمی اغلب قابل استفاده در فضاهای داخلی اداری، تجاری و مسکونی می باشد. این نوع دیوارپوش ها نوع جدیدی در انواع دیوارپوش ها می باشند. دیوارپوش چرمی در دو نوع ۶۰×۳۰ و ۴۰×۴۰ موجود می باشد. دیوارپوش های چرمی به صورت سه بعدی، نرم و توپی طراحی و تولید می شوند. دیوار پوش های چرمی نوعی عایق حرارتی و صوتی نیز محسوب می شوند.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: انواع دیوارپوش سنگی , انواع دیوارپوش پذیرایی , انواع دیوارپوش اتاق خواب , انواع دیوارپوش آشپزخانه , نسل جدید دیوار پوش , دیوار پوش چسبی , دیوار پوش قابل شستشو , انواع دیوارپوش فومی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

گنبد ها از دیر باز یکی از المان های دکوراتیو امامن مقدس مانند مساجد و کلیسا ها بود. امروزه نسل جدیدی از گنبد ها به وجود آمده است که می توان از آن ها در معماری داخلی منازل و مجتمع های تجاری و فرهنگی نیز استفاده کرد. این نوع جدید از گنبد ها، گنبد های شیشه ای می باشند. گنبد های شیشه نوعی چراغ بسیار بزرگ در سقف می باشند که نور طبیعی را در فضای داخلی منتشر می کنند. گنبد های شیشه ای را می توان نوعی نورگیر سقفی نیز در نظر گرفت. گنبد های شیشه ای در روش های مختلفی اجرا می شوند. گنبد شیشه ای ترکیبی از فلز و شیشه می باشد که فلز در واقع متریال سازه ی اصلی گنبد شیشه می باشد که باید مقاوم باشد. شیشه نیز متریال اصلی بدنه ی گنبد را تشکیل می دهند.

در این مطلب انواع تکنیک های ساخت گنبد شیشه ای را بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

روش های ساخت گنبد شیشه ای

 روش استیند گلس

تکنیک استیند گلس یک روش تزئین شیشه می باشد که از شیشه های آن در ساخت گنبد شیشه ای استفاده می شود. به گنبد شیشه ای که با تکنیک استین گلاس ساخته می شود گنبد استین گلاس گفته می شود. گنبد استین گلاس یکی از مدل های جدید در گنبد شیشه ای می باشد که امروزه توجه بیشتر معماران داخلی را به خود جلب کرده است.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: استین گلاس , استیندگلس , گنبد شیشه ای , گنبد استین گلاس , تیفانی گلس , گنبد تیفانی گلس ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

شیشه های تزئینی یکی از متریال های پرکاربرد در دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد. شیشه ها به دلیل ماهیتی که دارند علاوه بر زیبایی که در فضا ایجاد می کنند باعث عبور نور و روشنایی فضای داخلی می شوند. امروزه شیشه تزئینی در معماری داخلی کاربرد زیادی دارند. استفاده درست و اصولی از شیشه های تزئینی باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی می شود. شیشه ها از جمله متریال هایی می باشن که هم در فضای داخلی هم در نمای بیرونی کاربرد دارند.

امروزه شیشه های تزئینی به روش های مختلف و نوینی ساخته می شوند که از آن ها در ساخت انواع نورگیر های سقفی، سقف کاذب، گنبد های شیشه ای، درب و پنجره، دیوارپوش ها، پارتیشن ها و انواع المان های دکوراتیو استفاده می شود.

در این مطلب قصد داریم دو روش ساخت شیشه های تزئینی را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید…

انواع تکنیک های ساخت شیشه های تزئینی

تکنیک استیند گلس

استیند گلس یک تکنیک تزئین شیشه می باشد که قدمت آن به دوران قرون وسطی باز می گردد. در گذشته بیشتر از شیشه های استین گلاس در ساخت پنجره های مساجد و کلیسا ها استفاده می شد. اما امروزه این تکنیک همراه با پیشرفت علم پیشرفت کرده است و دامنه ی استفاده از آن گسترش یافته است. استیند گلس به عنوان یک شیشه ی تزئینی در ساخت انواع نورگیرها، گنبد های شیشه ای که به آن ها گنبد استین گلاس گفته می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

از طریق این لینک می توانید پروژه های استیند گلاس مجموعه ایراچی را مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: شیشه های تزئینی , شیشه های تزئینی اشپزخانه , مرکز فروش شیشه های تزئینی , شیشه های تزئینی کوچک , شیشه های تزئینی دکوری , شیشه تزیینی دیوار , قیمت شیشه های دکوراتیو ساختمانی , استین گلاس , شیشه های استین گلاس , تیفانی گلس ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

درب ورودی اولین المانی می باشد که می تواند در دکوراسیون و طراحی داخلی تاثیر بگذارد. درب هم در نمای داخلی و هم در نمای بیرونی تاثیر گذار می باشد. درب ها علاوه بر زیبایی باید عملکرد های کاربردی و حفاظتی را نیز داشته باشند.

به همین دلایل در این مطلب درب های استین گلاس را مورد بررسی قرار می دهیم تا مزایای آن ها را نسبت به سایر درب های دیگر بدانیم.

این درب ها توسط شیشه های استین گلاس تزئین شده اند که به همین دلیل این نوع درب ها را نوعی المان دکوراتیو نیز می توان در نظر گرفت.

زیبایی منحصر به فرد

درب های استیند گلس از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند که نسبت به سایر درب ها زیبایی قابل توجه ای دارند که می توانند نمای بیرون منزل شما را منحصر به فرد کنند. همانطور که می دانید ورودی اولین بخشی می باشد که میهمانان شما با آن رو برو می شوند بنابراین شما می توانید در اولین قدم دکوراسیون خود را مورد توجه افراد قرار دهید.

شیشه های استیند گلس به دلیل اینکه از تکه شیشه های رنگی تشکیل شده اند باعث عبور نور های رنگی به فضای داخلی می شوند که زیبایی دوچندانی را در فضا ایجاد می کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: درب استین گلاس , درب استیند گلس , استین گلاس , استیند گلس , درب ورودی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

استیند گلس یک تکنیک تزئین شیشه می باشد و به شیشه های دکوراتیو تزئین شده با این تکینک شیشه های استیند گلس گفته می شود. شیشه های استیند گلس از تکه شیشه های رنگی تشکیل شده است. شیشه های رنگی زیبایی این شیشه ها را می سازد.

شیشه ها با توجه به طرح از پیش آماده شده به تکه های مختلف برش خورده اند و در نهایت مانند پازل این تکه ها در کنار یکدیگر چیده می شوند تا طرح نهایی را به وجود آورند. شاید با این توضیح به این فکر کنید که این تکه شیشه ها استحکامی ندارند اما باید بگوییم که شیشه های استین گلاس به قدری مستحکم و مقاوم هستند که از آن ها در ساخت گنبد های شیشه ای استفاده می شود.علاوه بر گنبد شیشه ای از این شیشه ها در ساخت سقف های کاذب شیشه ای و نورگیر های سقفی نیز استفاده می شود.

در این مطلب به بررسی کیفیت مقاومت شیشه های استین گلاس خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید…

بررسی مقاومت و کیفیت شیشه های استیند گلس

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم متریال اصلی مورد استفاده در استین گلاس شیشه می باشد. در اصل می توان گفت این تکنیک ترکیبی از فلز و شیشه می باشد. تکه شیشه ها روی یک قاب یا سازه فلزی به وسیله ی مفتول های فلزی در کنار یکدیگر قرار می گیرند. قاب های فلزی استحکام این شیشه ها را چندین برابر می کند.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت شیشه های استیند گلس , فروش شیشه های استین گلاس , استین گلاس اصفهان , قیمت استند گلاس , مرکز فروش شیشه های تزئینی , قیمت شیشه طرح دار درب ورودی , فروش وسایل استین گلاس , شیشه های رنگی تزئینی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

استین گلاس یکی از تکنیک های تزئین دکوراسیون داخلی می باشد که متریال اصلی آن شیشه می باشد. این تکنیک شیشه ها را با روشی نوین به یک المان دکوراتیو کاربردی تبدیل کند.

از این شیشه ها در ساخت بسیاری از المان ها می توان استفاده کرد. برخی از این المان ها برای دکوراسیون اداری مناسب می باشد که باعث تحول شگرفی در دکوراسیون اداری می شوند. در این مطلب قصد داریم المان های دکوراتیو استین گلاس را که در دکوراسیون اداری کاربرد دارند بررسی کنیم.

در ابتدا به بررسی عواملی که باعث استفاده ی استین گلاس در دکوراسیون اداری می شود، اشاره می کنیم.

عوامل استفاده استین گلاس در دکوراسیون اداری

نگهداری

نگهداری و تعمیر یکی از عوامل مهم در انتخاب المان های دکوراسیون اداری می باشد. چون لوازم اداری دیر به دیر تعویض می شوند. از این جهت المان های استین گلاس می تواند گزینه ی مناسبی برای این موضوع باشد. شیشه های استیند گلس لک دار و خش دار نمی شوند به همین دلیل نیازی به تعمیر ندارند . شیشه های استین گلاس دارای مقاومت بالا و عایق حرارتی می باشند که همین موضوع از ویژگی های مثبت این شیشه ها می باشند.

شما می توانید پنجره های استین گلاس را جایگزین پنجره های قبلی کنید. این پنجره ها علاوه بر اینکه یک المان دکوراتیو می باشند باعث کاهش مصرف انرژی نیز می شوند.

نورپردازی

شیشه های استین گلاس از تکه شیشه های رنگی تشکیل شده است که با توجه به یک طرح کلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این شیشه ها در حین حفظ حریم شخصی نور طبیعی را در فضا منتشر می کنند. شما با داشتن پنجره های استین گلاس در محیط کاری خود دیگر نیازی به نصب پرده های کرکره ای و انواع دیگر آن ندارید.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: استین گلاس در دکوراسیون اداری , استین گلاس تهران , استین گلاس , استیند گلس , شیشه های استین گلاس , فروش وسایل استین گلاس , فروش شیشه های استین گلاس , آموزش تصویری استین گلاس , قیمت شیشه های استین گلاس , قیمت شیشه های استیند گلس , قیمت استند گلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

شیشه یکی از متریال های رایج در ساخت درب و پنجره می باشد. از این رو به دلیل شفافیت شیشه ها برای اینکه از حریم شخصی حفاظت شود مجبور به نصب پرده هستیم. پرده ها مانع رسیدن نور طبیعی به فضای داخلی می شود. نور در فضا و نورپردازی از موضوعات مهم در دکوراسیون و طراحی داخلی می باشد.

نورپوردازی مناسب باعث دلبازی خانه و تاثیر مستقیم در روحیه ی افراد دارد. خانه هایی که تاریک هستند و از نور طبیعی بهره نمی برند افراد ساکن آن دچار افسردگی می شوند. همچنین نور مناسب در فضای داخلی باعث بزرگتر دیده شدن فضای داخلی خانه می شود.

در نتیجه می توان گفت که نورپردازی در دکوراسیون داخلی یکی از عوامل مهم می باشد. با توجه به این امر می خواهیم به یکی از ویژگی های مهم شیشه های استین گلاس در نورپردازی فضای داخلی اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید…

نقش استین گلاس در نورپردازی فضای داخلی

شیشه های استین گلاس نوعی شیشه های تزئینی هستند که در ساخت انواع المان های دکوراتیو و سازه های تزئینی برای نمای بیرونی کاربرد دارند.

این شیشه های تزئینی علاوه بر دکوراتیو بودن عملکرد کاربردی و کارآیی ویژه در دکوراسیون داخلی دارند که همین ویژگی سبب تمایز این شیشه در برابر شیشه های تزئینی دیگر می شود.

شیشه های استین گلاس از تکه شیشه های رنگی و مقاوم که باعث کاهش مصرف انرژی می شود، تشکیل شده است. شیشه های استین گلاس مقاوم در برابر حرارت می باشد. اما علاوه بر این ها شاید تصور کنید که استین گلاس به دلیل اینکه از شیشه های رنگی تشکیل شده است باعث تاریک شدن فضای داخلی می شود اما این دقیقا برعکس می باشد. شیشه های استین گلاس نور طبیعی و سفید را از خود عبور می دهد و باعث منتشر شدن نورهای رنگی در فضای داخلی می باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: استین گلاس , شیشه های استین گلاس , استین گلاس در نورپردازی , نورپردازی فضای داخلی , استیند گلس , پنجره استین گلاس , نورگیر استیند گلس ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

دکوراسیون داخلی امروزه یکی از دغدغه های مهم برای عموم شده است. چرا که دکوراسیون داخلی تاثیر مستقیم در روحیه ی افراد می گذارد. اما اتاق نشیمن یکی از بخش های مهم در هر منزلی می باشد چرا که در این بخش از خانه همه ی افراد یک خانه در کنار یکدیگر جمع می شوند. بنابراین تزئین و چیدمان آن بسیار مهم می باشد. اینکه از چه نوع و المان هایی در آن استفاده کنید نیز بسیار مهم می باشد.

در این مطلب می خواهیم استفاده از شیشه های استین گلس را در قالب المان های مختلف را در دکوراسیون اتاق نشیمن بررسی کنیم.

کاربرد شیشه های استین گلاس در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

شیشه های استین گلاس به عنوان تکنیکی جدید در تزئین شیشه باعث شده نسل جدیدی از المان های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی و حتی طراحی داخلی به وجود آید. این تکنیک کاربرد گسترده در انواع طرح ها در سبک های مختلف معماری داخلی دارد.

شما می توانید از شیشه های استین گلاس در طرح های مدرن و کلاسیک در اتاق نشیمن منزل خود استفاده کنید.

پنجره های استین گلاس:

اتاق نشیمن در هر خانه ای دارای حداقل دو پنجره می باشد. با نصب پنجره هایی که شیشه های آن ها از شیشه های استین گلاس می باشد می تواند تحول زیبایی را در دکوراسیون اتاق نشیمن منزل ایجاد کند. پنجره های استین گلاس نیازی به نصب پرده ندارد چرا که هم حریم شخصی را حفط کرده هم اینکه بدون هیچ مانعی نور طبیعی را به فضای داخلی منتشر می کند. نورهای رنگی که زیبایی خاصی را در فضا حاکم می کند.

برای مشاهده نمونه پنجره های استین گلاس مجموعه ایراچی اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: کاربرد شیشه های استین گلاس , شیشه های استین گلاس , شیشه های استیند گلس , استین گلاس , استیند گلس , کاربرد شیشه های استین گلاس در اتاق نشیمین , کاربرد شیشه های استین گلاس در دکوراسیون داخلی , فروش شیشه های استین گلاس , قیمت شیشه های استیند گلس , استین گلاس تهران , شیشه استند گلاس چیست , قیمت شیشه های استین گلاس , قیمت استند گلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

استیند گلس، تکنیک تزئین شیشه

استین گلاس به عنوان یک تکنیک تزئین شیشه امروزه پیشرفت چشمگیری در معماری داخلی داشته است. از این تکنیک تقریبا برای ساخت هر نوع المان و یا سازه ای که متریال اصلی آن شیشه می باشد استفاده می شود.

شیشه هایی که توسط تکنیک استین گلاس ساخته می شوند از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل از آن ها در ساخت سازه هایی مانند گنبد شیشه ای استین گلاس  و نورگیر های استیند گلس استفاده می شود.استیند گلس در المان هایی مانند درب و پنجره نیز استفاده می شود  اما در این مطلب می خواهیم المان جدیدی که توسط تکنیک استین گلاس تولید می شود را معرفی کنیم.

دیوارپوش استین گلاس المانی برای تزئین دیوار

دیوارپوش استین گلاس نسل جدیدی از دیوارپوش های شیشه ای می باشد که برای تزیین دیوار ها در انواع ساختمان ها استفاده می شود. دیوار یک بخش مهم در طراحی داخلی می باشد که با تزئین درست آن می توان تاثیر مثبتی در دکوراسیون داخلی گذاشت. به همین دلیل پوشش دیوارها در دکوراسیون داخلی بسیار مهم می باشد. امروزه علاوه بر روش های همیشگی یعنی رنگ و کاغذ دیواری برای پوشش و تزئین دیوار ها از دیوارپوش ها استفاده می شود.

دیوارپوش ها با توجه به نوع متریال ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند. دیوارپوش های چوبی، چرمی، سنگی، سه بعدی، آلومینومی و شیشه ای از انواع رایج دیوارپوش ها می باشند.

برای مطالعه ادامه مطلب ایجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: استین گلاس , استین گلس , استیند گلس , دیوارپوش استین گلاس , دیوارپوش استین گلس , دیوارپوش استیند گلس , دیوارپوش بک لایت , دیوارپوش بک لایت استیند گلس , دیوارپوش دکوراتیو , دیوارپوش شیشه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

تکنیک استیند گلس که به تازگی در معماری داخلی رواج یافته است از دیرباز در بین هنرمندان وجود داشته است. در گذشته برای ایجاد شیشه های استیند گلس شیشه های داغ شده و نمک های فلزی را باهم ترکیب می کردند.

برای ساخت یک سازه ی استین گلاس باید یک قاب یا سازه ی فلزی ایجاد شود تا تکه شیشه های رنگی روی آن قرار بگیرد. شیشه های استیند گلس نور طبیعی را از خود عبور می دهد و به دلیل اینکه از تکه شیشه های رنگی شکل گرفته نور را با رنگ های مختلفی در فضا منتشر می کند که از جذابیت منحصر به فرد کننده ی این تکنیک می باشد.

استیند گلس یک هنر در معماری محسوب می شود و باعث پدید آمدن برخی المان های هنری که از ارزش بالایی برخوردار هستند می شود.

در این مطلب قصد داریم سه نمونه از استیند گلس های معروف جهان را معرفی کنیم و قدمت این تکنیک تزیین شیشه را بررسی کنیم.

استیند گلس های معروف جهان

 لا ساگرادا فامیلیا / بارسلونا

کلیسای بزرگ لا ساگرادا فامیلیا اثر آنتونی گائودی می باشد. شروع ساخت این کلیسا از سال ۱۸۸۲ شروع شد. ساختار این پروژه با دخالت معمار ارشد به شکلی نوآورانه و پیچیده شکل گرفت. در قرن ۲۱ در ساخت این کلیسای بزرگ از پنجره هایی استفاده شد که شیشه های آن با روش استیند گلس تزیین شده بود. پنجره های استین گلاس این کلیسا نمای خیره کننده ای را در این کلیسا ایجاد کرد.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: استین گلاس , استین گلس , استیند گلس , شیشه های استین گلاس , پنجره استین گلاس , شیشه استیند گلس ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ایراچی

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن ها یک وسیله جهت جدا کردن بخش های داخلی در منازل یا فضاهای اداری می باشند. پارتیشن ها بسته به نوع متریالی که در ساخت آن ها استفاده می شود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. پارتیشن ها را می توان در انواع چوبی، فلزی و شیشه ای تهیه کرد.

اما پارتیشن های شیشه ای به دلیل عبور نور می توانند باعث دلباز شدن فضای جدا شده باشند. در این مطلب قصد داریم نوع جدیدی از پارتیشن های شیشه ای را به شما معرفی کنیم.

پارتیشن استین گلاس نوعی پارتیشن شیشه ای

پارتیشن استیند گلس یک نوع از پارتیشن شیشه ای می باشد که می توان نسل جدیدی در پارتیشن ها دانست. پارتیشن های استین گلاس می توانند علاوه بر کارآیی که پارتیشن ها دارند یک نوع المان دکوراتیو محسوب شوند که دکوراسیون داخلی محل کار ویا منزل را تحت تاثیر زیبایی خود قرار دهند.

پارتیشن استین گلاس با استفاده از قاب های فلزی ساخته می شوند به همین دلیل از استحکام کافی برخوردار هستند. به همین دلیل این نوع از پارتیشن ها را جداکننده ای از فلز و شیشه می دانند. همچنین استیند گلس یک تکنیک انعطاف پذیر در تزئین شیشه می باشد به همین دلیل در انواع سبک های دکوراسیون طراحی و اجرا می شوند.



:: برچسب‌ها: پارتیشن استین گلاس , استین گلاس , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن , استیند گلس , استین گلس ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()